Ενημερώνουμε τους καταναλωτές ύδρευσης ότι λόγω τεχνικού προβλήματος το οποίο είχε παρουσιαστεί προς το τέλος του έτους 2020, οι πιστώσεις από πληρωμές λογαριασμών ύδρευσης που έγιναν με χρήση του κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής εκτελούνται με μεγάλη χρονική καθυστέρηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται προηγούμενες ανεξόφλητες οφειλές στους λογαριασμούς, παρότι έχουν πληρωθεί από τον καταναλωτή.

Η Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου μας, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη τακτοποίηση του θέματος έτσι ώστε η πίστωση των πληρωμών να επανέλθει στην φυσιολογική της ροή.

Σε κάθε περίπτωση, εάν κάποιος έχει πληρώσει τον προηγούμενο λογαριασμό παρακαλείται να μην λάβει υπόψιν τυχών αναγραφόμενη προηγούμενη οφειλή και να προβεί στην εξόφληση μόνο της τρέχουσας οφειλής.

Εκ της Ταμειακής Υπηρεσίας