To θρυλικό παπί της Honda ανανεώνεται και προσαρμόζεται στα δεδομένα της εποχής με στόχο να συνεχίσει την εμπορική του επιτυχία.

Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον επί μακρόν συνεργάτη του Takeo Fujisawa, είχε συγκεκριμένο σκοπό: ‘να προσφέρει χαρά παίζοντας χρήσιμο ρόλο στα ζωές των ανθρώπων’.

Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο. Όλο αυτό το διάστημα, οι αρετές του Super Cub – στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και γνήσια πρακτικότητα – παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου: αθόρυβα και διακριτικά, κατάφερε αυτό ακριβώς που επιθυμούσαν οι Soichiro και Takeo – να μυήσει και να υποστηρίξει τους ανθρώπους στο μοντέλο της προσωπικής μετακίνησης.

Για το 2022 το δημοφιλέστερο δίτροχο στην ιστορία της μοτοσικλέτας πληροί πλέον τις Euro 5 προδιαγραφές, έρχεται σε νέα χρώματα, έχει νέα ελατήρια στα πίσω αμορτισέρ, και το σημαντικότερο έχει σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη στον στάνταρ εξοπλισμό πλέον.

Ο νέος τετράχρονος μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας 124 κ. εκ. είναι προδιαγραφών Euro5 με αυξημένη απόδοση στους 9.6 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 10.4Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ.

 

Νέο είναι το φίλτρο αέρα αλλα και η θέση του μπεκ του ψεκασμού, ενώ παρόλο που η εμφάνιση της εξάτμισης δεν αλλάζει, νέα είναι τα Euro 5 εσωτερικά της.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 3.7 λίτρα και η αυτονομία του ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα.

Στον τομέα των αναρτήσεων, το 26άρι τηλεσκοπικό πιρούνι όσο και τα δύο πίσω αμορτισέρ έχουν αναβαθμιστεί με νέα ελατήρια για μεγαλύτερη άνεση. Το φρενάρισμα του αναλαμβάνουν ένας δίσκος διαμέτρου 220 mm που συνδυάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου για μπροστά και δυστυχώς  ένα ταμπούρο 110 mm που παραμένει για πίσω.

Το Super Cub 125 συνεχίζει να έρχεται με στρογγυλό πίνακα οργάνων που συνδυάζει ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις, αλλά και με key-less σύστημα στον στάνταρ εξοπλισμό του.

Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά υπολογίζεται στα 4.000€